lördag 24 november 2012

Pånyttfött hår

Jag har alltid trott att jag har har världens sämsta hår. I och för sig är det overkligt tjockt och jag lider verkligen ingen brist på hår om man säger så MEN jag har hela tiden tänkt att mitt hår bara är av den dåliga sorten. Men nu vet jag bättre!
I veckan fick jag en förfrågan om att sitta hårmodell hos min frisör. Självklart ställde jag upp!
En försäljare från Kevin Murphy var där och gick igenom med en massa frisörer. Hon började med att tvätta igenom mitt hår med ett schampoo som kallas Maxiwash.

Det är ett schampoo som tar bort alla föroreningar och gamla produkter ur håret. Gissa hur många gånger hon tvättade.....
FEM GÅNGER!!!!! Man skulle tvätta tills man uppnådde en bubbelbadkänsla. Ändå var mitt hår nästan nytvättat.... Uäck vad mycket skit det måste suttit fast i det.
Efter alla tvättar la hon i en liiiiten klick med balsam, BornAgain i blött hår MEN hon lät det sitta kvar, det sköljdes inte ur. Sweet Lord, mitt hår kändes som silke, trodde inte det var möjligt. Sen gjorde dom ju en massa mer med håret och hade en miljon andra produkter i det som jag knappt minns namnet på men just det här schampot MÅSTE jag slå ett slag för alltså!!!!
Aldrig mer skitschampo i mitt hår i alla fall.
Produkterna köper ni givetvis på STUDIO LA bästa frisören i stan om ni frågar mig! Passa på att sätta upp deras produkter på önskelistan till jul!!!!

Nu blir det dagens motionspass innan jag myser lördagkväll.

KRAM
MES AMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!