onsdag 21 november 2012

Piggare idag!

Några har frågat mig vad det är för "diet" jag går på... 
Svaret på den frågan är: INGEN ALLS!
Jag använder mig av appen SHAPE UP. (ja jag är en applover)


Toppen bra. Där håller jag reda på alla kalorier, vad jag stoppat i mig och min träning. Svårare än så är det inte. Jag äter 6 ggr om dagen, mycket protein men GIVETVIS också kolhydrater!!!!
Jag har nog provat ALLT inom viktminskning men för egen del kan jag bara säga att jag gillar VARIERAD KOST!


I går spydde jag ur mig all frustation idag ska vi tänka positivt minsann!!! Tänk ändå... att man faktiskt KAN påverka sin livssituation. Tänk vilket fantastiskt land vi bor i där vi har så många val. Och tänk ändå vad jag är lyckligt lottad som är frisk och mår bra!

Just nu vet jag att alla inte har det som jag, just nu vet jag att det finns dom som kämpar mot sjukdom, som ser sitt barn lida och då känns mina så kallade problem ganska värdsliga.....
Jag är så oerhört tacksam för den fantastiska sjukvård vi har i Sverige, helt otroligt vad dom kan fixa!


Nu ska jag iväg och ladda om mina batterier.
Crossfit står på schemat. Tufft, hårt och slitigt men sååå kul.

HA EN FAB KVÄLL
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!