onsdag 7 november 2012

Stora EGO dagen

ÄNTLIGEN var dagen kommen, som jag längtat... FRISÖRBESÖK!
Mitt frissiga hår behövde sig verkligen en omgång. Det är ju rätt torrt av naturen men nu efter all luskamning samt medel så var det värre än någonsin.
Tur man har bästa friören som vet vad man är ute efter. Hon är ju i och för sig en av mina närmsta vänner också vilket underlättar när man ibland får lite idéer som hon sätter stopp för :)
Gör ett besök hos dom vet jag om ni är i min hometown. Kanonduktiga och en härlig atmosfär!
Det tog dock sin lilla tid... 3 timmar!!! Min frisör muttrar lite om mitt ybertjocka hår, det käkar tydligen färg.....
Tur man vissa dagar kan styra över sina arbetstider lite själv.
Från blond till mellanblond ME LIKE!
Fick ju givetvis jobba lite senare än tänkt idag så när jag kom hem var det bara att agera taxi åt Smilla som skulle dansa och sen direkt i väg på ett riktigt urladdarpass på Form 
45 minuter Crossfit!

Sen lite mer egentid. Fiiiina nya naglar hos Malin på Gårdsfin
I dag vågade jag ta ut svängarna men bara liiiiiite. Till jul och nyår får det nog bli lite mer glamour!

Och så lite snygga naglar på det!

Nu äntligen ska jag sjunka ner i soffan en liten liten stund och krypa upp brevid mannen och mysa innan det är dags för läggdags!
KRAM
CATHRINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!