lördag 10 november 2012

Härliga lördag!

I dag har jag ÄNTLIGEN kommit till botten i stryhögen. Tråkigare än så kan det på ett sätt inte bli men som tur är har jag världens bästa strykjärn, en riktigt bra ångstation. Kostar en slant men är värd varenda krona för det går så sanslöst mycket fortare att stryka. Mannen har dessutom varit snäll och satt upp en tavellist på väggen framför strykbrädan i tvättstugan så där brukar jag ställa upp ipaden och titta på lite playavsnitt!

I dag har jag och sonen varit ute på en helt underbar löparrunda. Hade verkligen ingen som helst lust innan men gode tid så skönt det var när vi väl kom ut. Luften är verkligen helt perfekt så här års. Jag har sagt det förr men jag säger det igen, Mösseberg, vilken härlig natur!

Åh börjar tänka mer och mer på jul här hemma nu...vi har ju egentligen köpt vår julklapp redan men om tomten hade funnits på riktigt så hade han GÄRNA fått kommit med den här

BL5 endast 4495 pickdoller.............
Vill så gärna ha en läslampa på väggen bakom soffan. Eftersom det är fönster på varsin sida om soffan så skulle det göra sig bättre med en vägglampa som man kan justera åt alla möjliga håll för att få bra ljus. Att hitta en sån som är både snygg och till ett vettigt pris verkar visst vara en omöjlighet.....
Så snälla tomten... om jag tror på dig riktigt mycket......

Nu ska vi fånga lördagkvällen här hemma!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!