torsdag 8 november 2012

Stel som en pinne

I dag känns det verkligen som om luften gått ur mig. Jag är trött, sliten och hela kroppen värker på olika ställen men värst är nacken. Känns som om det blir små minilåsningar emellanåt men som tur är släpper dom. Fick hoppa över hårdare träning idag och istället ta en skön promenad. Jag är verkligen ingen promenadmänniska men när jag väl kommer ut så är det rätt skönt. Det gäller att inte vara mörkrädd så här års bara! Och glöm inte reflexer när ni är ute. Jag har reflexväst, tycker det känns tryggast så!

I morgon kommer en efterlängtad leverans... återkommer om det då men först ska jag ta en kopp te och sätta mig i soffan med en sådan här liggandes på axlarna!


Den här hittar du att köpa här
Den här ger dig en rejäl massage så jag hoppas att det ska kännas lite bättre i nacken. Kanske ett sista minuten tips till far på söndag eller att önska sig i julklapp!!!

Nu ska jag ladda för det nya programmet "Aldrig mera fet"
Älskar att se sådana program där man ser att folk verkligen kan lyckas! Dom inspirerar mig som inte alls har det så kämpigt som dom har, även om jag hela tiden får slita för att hålla kilona borta!

Ha en skön kväll!!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!