fredag 9 november 2012

Lilla julafton här idag....

Är lycklig som ett barn på julafton! I dag kom den äntligen


VÅR NYA SÄNG


I natt ska jag sova som en prinsessa..... hoppas jag. 

Hello beauty goodbye sömnlösa nätter

Åkte till stan en sväng för att leta efter madrasskydd samt nya fräscha bäddset till sängen då jag ÄNTLIGEN sprang på ett rikigt favvodoftljus! Jag köpte den mindre varianten som är i en plåtburk i en inredingsbutik på kusten i somras och när det var slut var jag dum nog att bara slänga burken utan att kolla namnet på det. Blev helt överlycklig när jag hittade det på Miljöshopen här i lilla Falköping!!! Billigt också! Endast 75 pickadoller, som hittat och det doftar LJUVLIGT!!!

Collection Bianco heter märket!
I dag hanns det återigen inte med någon träning på Form så det var bara att avverka sina 30 minuter hemma.
Har hittat kanonmycket bra övningar på iforms hemsida
Har kört deras gummibandsövningar några gånger nu och greppar man ner lite på bandet vid en del övningar så blir dom riktigt jobbiga. Behöver ju träna lite mer styrka.

Nu ska jag göra mig i ordning för ikväll ska hela familjen på lokalrevyn.

HA EN SKÖN FREDAGKVÄLL

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!