fredag 4 februari 2011

GARDEROBSUPPDATERING

Nu har jag lyckats att "genomlida" 3 hela veckor av helfarten på Xtravaganza. Genomlida är kanske fel ord för det är faktiskt inte så himla ofta som jag saknar mat. Det kan komma över mig lite på helgerna men jag inser då att det inte är maten jag saknar utan godiset eller vinet. Och....egentligen är det inte godiset i sig utan småätandet i soffan EFTER maten. Tur jag ska köra på helfart i flera veckor till så det där beteendet sen är utraderat för gott!!

I dag tyckte jag i alla fall att det var dags att uppdatera träningsgarderoben lite. Vi kan kalla det en liten belöning. Skorna köpte jag redan för ett par helger sen. Så himla sköna att träna i. Dagens inköp däremot blev det här snygga träningslinnet, hrm...i storlek M.



Jag gick runt lite i andra affärer och ögonshoppade lite. Ett träningslinne kan ju vara lite stort, det är ju helt ok, men kläder är big no no än för mig. Jag vill hellre unna mig ordentligt när jag väl är klar och har gått ner alla kilon.


I bland kan det ju vara lite svårt att få i sig all denna mängd vatten man ska, men för mig går det mycket lättare om jag smaksätter det lite. Jag har en superbra karaff med ett galler längst upp som "samlar" upp det som jag använder som smaksättare. Just nu är favoriten hallon med ex. kiwi. Mums. Lika bra som ett glas vin på fredagskvällen..........nästan. Som sagt, positivt tänkande annars kommer man inte så himla långt!






ÖNSKAR ER ALLA EN FABOLOUS WEEKEND!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!