torsdag 3 februari 2011

TILLÖKNING I FAMILJEN

Jag sa nej många gånger men till slut gav jag med mig efter att Leo sparat pengar läääänge och verkligen tänkt över sitt beslut så förra fredagen åkte vi då till djuraffären och införskaffade en liten dvärghamster. Aldrig trodde jag att en sånt litet djur kan ta en sån stor del av mitt hjärta. Hon är så himla go och låter sig gosas och klappas med. Alldeles lagom stor är hon och kräver minimalt med skötsel. Hennes namn, Hermoine, efter tjejen i Harry Potter så klart.
Visst är hon söt som socker!

Usch idag har det verkligen varit sjukstuga, eller inte.....Fick lov att vara hemma från jobbet idag eftersom jag knappt får fram ett ljud. Blir ju så himla deppig över det här nu när jag hade tänkt att hårdträna hela veckan! I stället har jag hamnat i någon konstig koma idag och istället inte fått något vettigt gjort. Blir till att dra täcket över huvudet och se fram emot en ny dag istället!

TACK ALLA NI UNDERBARA MÄNNISKOR SOM PEPPAR MIG! NI ÄR BETYDELSEFULLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!