onsdag 2 februari 2011

I AM LOSING IT


Wiiiiiiiiiiiii
I dag var det äntligen dags för första vägningen. Jag vet att jag tidigare sagt att det egentligen inte är så viktigt men det är ändå ett litet bevis på pränt att det jag håller på med faktiskt fungerar! -7 kg på 20 dagar. Jag bara ler och är sååå nöjd med tillvaron. Ännu roligare är det ju när man hör att en kille i en annan grupp precis gått ner 18 kg på 4 veckor!!!! Helt sjukt. Fy vad det är orättvist egentligen. Vad har killar för förbränning egentligen. Fast så klart så unnar jag honom verkligen det! För min del är det nog tur att det inte går så fort för då hade det nog varit lite för lätt att hamna tillbaka på ruta 1 igen. Om det är så lätt att gå ner nästan 20 kg (som jag ska göra) då kanske man inte tycker att det är mödan värt att försöka hålla sin vikt.
Nu när jag äntligen kommit i gång och tränat så bra och jag tappat kilo efter kilo så har jag under eftermiddagen insett att det inte är det enda jag tappat. Min röst är förlorad och halsen skrapar, så något Formgolf-pass blev det inte för mig idag. Jag som hade sett fram emot det så. Bara att bita ihop och hoppas på att detta försvinner snabbt så jag kan komma i gång och träna igen. Det är lite jobbigt nu när jag inte kan äta några halstabletter eller dricka lite honungsvatten. Vanligt te får inte riktigt samma lenande funktion för halsen. Men men, tänk framåt, tänk positivt!

2 kommentarer:

  1. Marie Alexandersson2 februari 2011 kl. 21:43

    Du har ett fan som hejar på dig å det är lilla jag ;)..HEJA HEJA HEJA...fasiken vilken fart på kilona (även om cm:arna säkert oxå trillat av dig).

    Du kommer orka ända ut, se den snygga klänningen framför dig å du fixar det!!!

    KRYA NU PÅ DIG!!!

    SvaraRadera
  2. Tack Marie! Du är så söt och snäll!!!!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!