söndag 20 februari 2011

SJUKSTUGA IGEN OCH IGEN OCH IGEN

Oj oj oj oj. Det är nog allt jag kan säga nu. Nu ligger Leo i magsjuka och Smilla i vattenkoppor. Tycker mest synd om Leo som bara längtar tillbaka till skolan nu efter 1 veckas vattenkoppor och 1 veckas sportlov. Nu blir det skola tidigast på onsdag :( och när jag är tillbaka på jobbet det vet ingen..........

Jag tog mig i alla fall en lång och välbehövlig promenad med min goaste Julia. Underbart väder ute!! Det svåra är ju att välja vad man ska ha på sig när det visar många minus på termometern men solen värmer ju så gott när man går i den. Vårkänslorna börjar så sakteliga att infinna sig.
Nu blir det en kopp eftermiddagskaffe (just idag tycker jag lite synd om mig själv och hade gärna tagit en lite mörk chokladbit till, men det gör jag förstås inte.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!