söndag 21 augusti 2011

BACK ON TRACK!

ÄNTLIGEN TILLBAKA I LÖPARSPÅRET!!!

Tack underbara systeryster för att du drog med mig ut i löparspåret i dag igen. Det var så himla skönt att göra comeback där och det kändes förvånansvärt bra!

Har en bekännelse.....
Det är VERKLIGEN dags att ta tag i livet. Semestern har satt sina spår och jag märker hur en röst i huvudet börjar att ta över igen MEN DET KOMMER INTE ATT HÄNDA för jag har ju BESTÄMT MIG!!

Jag vill inte ha tillbaka mitt gamla ohälsosamma liv utan jag vill hellre njuta av mitt nya!
I kväll ska jag sätta mig ner och göra veckomatsedel som ska följas till punkt och pricka samt planera in min träning. Penicillinkuren är klar så nu är det bara att köra på stenhårt!

Planen är att planera mina matintag och följa dom SAMT att bokad träning måste bli av. Äta var tredje timma ska också ses till att göra så man slipper suget.

Någon som är sugen på att haka på en sund start på hösten?

FÖR NU KÖR VI!!

KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Jag hakar på! Vi kan ju sporra varandra. Jag har tänkt att tappa 10 kilo till underhösten/vintern. och jag skall ut i spåret ofta.

    Nu är det nya tag! eller hur?! Nu kör vi! Bra jobbat.

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Spännande, jag lovar att sporra dig!! Har jag lyckats tappa 20 kg klarar du 10 lätt!!!!
    Lycka till!
    Kram C

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!