fredag 19 augusti 2011

EN DAG PÅ JOBBET!

Underbart god mat! Tyvärr så har jag världens sämsta mobilkamera men ni får hålla till godo ändå!


Märks att första arbetsveckan gått av stapeln efter semestern. Somnade gott i soffan redan klockan halvåtta i kväll något som jag knappt kan minnas när jag gjorde senast. Ändå har det varit lugna dagar på jobbet denna vecka!

GOD KVÄLL

I dag har vi haft effektiv dag på jobbet. Tillfällena är få som vi får möjlighet att sitta ner tillsammans och prata igenom saker och ting! Men som alla vet så är ju de viktigaste hållpunkterna under sådana dagar matrasterna! I dag hade min underbara kollega Ica lagat mat och bakat bröd till oss alla! Snabbt dukade hon fram en fantastisk buffé av goda saker! Det fanns risonisallad med basilikaolja, en alldeles underbar kräftpaj, bresaolaskinka, sallad med avokado, melon, tomat och löksallad samt ett gudomligt gott hembakat bröd. Hon vet verkligen hur hon ska få oss på gott humör!
Jag är så nöjd med att jag har en sådan bra arbetsplats med så fantastiska arbetskamrater. Jo nu har jag ju ytterligare en arbetsplats men det är ändå den här som på något sätt är min förstaarbetsplats! Vi är en härlig blandning av åldrar och personligheter.

Tack alla fantastiska kollegor för att ni finns!

HA EN SKÖN HELG
KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Visst var det en trevlig dag på jobbet! Inget känns jobbigt med världens bästa arbetslag. På riktigt! Å nu vet jag att det där med mat funkar :) Kanske är jag en feeder ändå ;)
    Kram fina Du!
    / Ica

    SvaraRadera
  2. Är det någon som tvekat över att du är det :D Tack söta du igen för en supergod mat och bra dag!
    KRAM
    CC

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!