lördag 13 augusti 2011

SYLUST!

Nya fina gardiner i Smillas rum!


Vimpel av resttyger från Spira och Linum. Nu hänger den fint över Smillas säng!


Kreativ lördag!


I bland faller sylustan in. Jag tycker det är rätt kul men det gäller också att man är på rätt humör. Det var ganska längesedan jag köpte det fina "Haga"tyget från Spira men nu fick Smilla äntligen sina nya gardiner. Dom passar ju riktigt bra i färgerna nu när det känns att hösten närmar sig!

Lite tyg blev det förstås över och med lite andra resttyger jag hade liggandes (jag är av typen som inte kan slänga en enda liten tygbit för dom kan vara bra att ha) så blev det en fin vimpel till hennes rum också!

Tur man kan sysselsätta sig när det börjar att krypa i kroppen nu när jag inte kan träna. Har varit ute på flera cykelturer idag. Fick bl.a. med mig Smilla på en långtur till mataffären så hon kunde köpa sig lite lördagsgodis. Själv tänker jag njuta av min man och ett gott glas vin!

HA EN SKÖN LÖRDAGKVÄLL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!