onsdag 17 augusti 2011

MAN FÅR VARA GLAD ÖVER DET LILLA......

Ett stort GRATTIS till det bästa som någonsin kommer att hända er!

Eftersom inget roligt hänt i mitt liv idag mer än att jag klippt vår stooora gräsmatta med vår tröga "handpöt" (som vi säger i min bygd) och jag typ höll på att dö, MEN, vad gör man inte för att få lite träning, så får väl även jag passa på att GRATULERA kronprinsparet till tillökningen i mars. Jag kan ju av egen erfarenhet säga att mars är en helt perfekt månad att få barn i. För OM man snålar lite med mammadagarna så räcker dom över två somrar.... eller......hur gör man med sina mammadagar när man är kronprinsessa :)
Kan ju se det fina kuvertet komma hem från försäkringskassan där dom ska planera sin föräldrapenning, OCH om Daniel tänker lämna över några dagar till Victoria så ska blanketter minsann skickas in. ORDNING OCH REDA!

GAH!! nu förgås jag snart. Har ännu inte varit någon trotsig tonåring men i morgon får det nog bli så.... då är det ju bara några dagar kvar av kuren så då tror jag nog att jag ska våga mig på lite träning. Önskar såååå att jag var promenadtypen men icke!!! Jag vet, det är ju liksom bara att bestämma sig säger alla men det ÄR VERKLIGEN INTE MIN GREJ!
Just nu längtar jag massor efter Forms nya höstprogram. Många nya och spännande pass!
CXWORKX som ska vara ett riktigt mördarpass för mage, rumpa och lår.
Kolla bara in här!
Dags för lite kvällskaffe här nu!!

KRAM
CC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!