torsdag 18 augusti 2011

LOLA!!

Ja tack, en i varje färg blir nog bra!
Foto:houseoflola.se

Åh nu börjar det komma in en massa fina höstkläder i butikerna. Åh jag njuter verkligen av att kunna prova och köpa det JAG VERKLIGEN VILL HA och inte för att det är det enda som passar!
Samtidigt är jag så himla bekväm och tycker det är jobbigt att gå i affärer så webshopping och hempartyn är ju väldigt trevliga komplement!

För er som inte redan visste att dom fanns så måste jag tipsa om House of Lola. Helt UNDERBARA kläder till barn och deras mammor. Får INTE missas. Dom har precis släppt sin fina höstkollektion och ett smakprov på de vackra skapelserna ser du här!
och psssst..... om ni är intresserade av att handla dessa underbara kläder så kan jag lämna mejladressen till världens bästa och gulligaste säljare.....

Nu är det dags att rota fram träningskläderna till barnen och mig för det är dags att bege oss i väg på orienteringstävling och då passar det inte så bra med en snygg plysch klänning, eller vad tror ni?

KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Hej såg inte din kommentar hos mig för än nu! Ikea golvet är tåligt! OCh vi är super nöjda:)!

    Önskar dig en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Hm tåls att tänka på..... vill så gärna ha det i barnens rum samt i deras tv-rum på övervåningen. Får väl spana in det nästa gång man kommer förbi det stora varuhuset. Tusen tack för tipset och ha en skön helg du med!
    KRAM

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!