onsdag 24 augusti 2011

FLOW!

Dagens lilla mattips från mig. Denna superenkla och goda morotssoppa som jag hittade på Icas hemsida. Soppan är urnyttig huruvida man vill modifiera peston lite kan man ju välja själv! Foto:ica.se


Måste bara gör ett litet extra inlägg idag!

JAG HAR FLOW NU!!!

Det är så himla skönt när man kommer in i sina gamla sköna vanor igen. Träna och äta sunt.
Kom på mig själv med att rota runt efter något lite sött till kaffe i eftermiddags när jag bara kom på att NEJ!!! en kaffe blir bra, precis som den är!!
I bland måste man bara bestämma sig och sluta förhandla med sig själv. Jag känner att när jag matar kroppen med bra mat och träning så minskar suget efter onyttigheter stadigt. Endorfinerna i kroppen slår i stället till och man bara njuter av ett skönt träningspass och en sund livsstil.

Så denna veckan:

SO FAR SO GOOD!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!