lördag 20 augusti 2011

Nytt inköp?

Är så himla sugen på en ny handväska. Kanske denna från HM?
Foto: hm.se

Jag är INTE typen som lägger ner förmögenheter på varken skor, kläder eller accessoarer. Önska jag kunde men här är vi många som slåss om uscadosen!
Jag är i akut behov av en ny handväska och hittade en fin på HM för endast 299kronor. Rean fyndet! Vi åker ju till Portugal om en månad så fråga är om man kan fynda något där och våga vänta till man kommer att beställa eller om man ska köpa redan nu. Hm tål att funderas på!

GOD KVÄLL

Sitter just nu och tröstar mig med ett gott glas vin och slickar min sår efter ytterligare en eländig golfrunda! I dag gick släktmästerkapet av stapeln och inte var det jag som kammade hem det kan jag lova. Kanske dags att ställa undan klubborna för i år!
Nu är det snabbar ryck som gäller här för efterfesten är på gång.

HA EN SKÖN LÖRDAGKVÄLL!!

KRAM
CC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!