lördag 27 augusti 2011

DET KOM EN LEVERANS....

Spännande påse från NK!

Mina älskade Haga-koppar från Design House Stockholm.

För många år sedan hittat jag den mest fantastiska och fina servis i en butik här hemma. Jag föll pladask och bestämde mig genast för att börja samla på den. Jag hann inte få i hop så värst många delar innan jag fick reda på att den hade utgått ur deras sortiment. Tyvärr upptäckte jag detta alldeles för sent. Kopparna har efter hand slagits sönder och nu hade jag bara tre koppar kvar av mina absoluta favoritkoppar.

SOM JAG LETAT!!

Som tur är har jag en god vän som håller utkik för när hon var i Stockholm för några veckor sedan så upptäckte hon att dom plötsligt fanns i designhouse skyltfönster till Reapris! Tyvärr var butiken stängd och hon skulle resa tillbaka hem.
Informationen nådde mig och efter lite mejlande hit och dit och serviceminded personal så fixade dom kopparna till mig som egentligen var tillbaka skickade till deras centrallager.

Tur man har lite kontakter för i går kom grannen, som jobbar i Stockholm på veckorna, med 9 vackra koppar så nu har jag äntligen dussinet fullt!

TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN DAN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!