söndag 14 augusti 2011

SISTA DAGEN!

Nya sunda frukostvanor! Nu gillar jag gröt, något som jag aldrig fick ner tidigare!

Sista dagen på semestern och också sista dagen av en mindre sunt liv!

Nej då, jag har inte helt fallit utanför ramarna denna semestern, bara lite extra god mat och många glas vin men nu är det bara att landa i sina vanlig sunda vanor igen!

GOD KVÄLL!

Är sanslöst träningssugen hela tiden men det är väl just för att inte får p.g.a penicillinet! Man blir ju helt förslappad när man inte kan träna. I dag var det tur att jag hade min egna lilla PT här hemma i form av Smilla 6 år. Hon klättrade och tjatade på mig att hon ville ut och cykla när jag låg som skönast i soffan och tänkte sätta på en bra film. Jag fick väl på mig träningsskorna och kom i väg på en promenad i alla fall (fast jag verkligen inte gillar promenader) och en glatt cyklande Smilla brevid!

På tal om Smilla....... nu har jag inga förskolebarn längre.....
i morgon lämnar vi henne i stället på fritids. Förskoleeran är över för våra barn. Säger som alla andra: VART TUSAN TAR TIDEN VÄGEN???

Nu ska jag njuta av de sista timmarna på en underbart lång semester!

KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Jag har slarvat med min träning nu under semestern. Men jag är också jätte sugen på att komma igång igen!
    Sund mat och träning det får mig att må sååååå bra!

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Ja det är så lätt att bli soffpotatis när hösten kommer. Tur jag har ett träningsställe där jag supertrivs och där dom har många roliga pass!/CC

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!