onsdag 24 augusti 2011

SKOLSTARTSDAX!

En nöjd Smilla på väg till sin första skoldag där hon för första gången fick träffa sina nya klasskamrater och sin fröken.

Åren bara springer i väg och plötsligt så är dagen bara här. Mitt minsta barn Smilla har börjat skolan. Förskoletiden är förbi för nu har jag bara två skolbarn här hemma. På ett vis känns det väldigt konstigt men på ett annat väldigt skönt. Man märker hur bekvämt livet börjar bli när barnen blir mer och mer självständiga även om man ibland kan sakna det mysiga med småbarnsåren....

GOD EFTERMIDDAG!

Ja jösses vad tiden springer i väg när vardagen slår till med full kraft igen. I måndags satte jag ner rumpan först vid niotiden (äntligen Hollywoodfruar) och då slutade jag ändå jobbet redan strax efter två!! Hann i alla fall med att pressa in ett apjobbigt/roligt träningspass på Form. Functional Moves heter det och kan verkligen rekommenderas och det finns i LesMills konceptet.

På tal om Hollywoodfruar, man vet inte om man ska älska, hata, dyrka, skratta åt dom/med dom. Ena stunden vill man bara gömma sig bakom kudden för att dom är så pinsamma och nästa stund önskar man att man kunde få leva deras liv bara för en dag. En sak är säkert: UNDERHÅLLANDE ÄR DET!

I dag har jag två trötta och slitna barn här hemma så idag kommer livet att gå i ett lugnt tempo. Tur jag inte tränar förrän sent i kväll för aj, aj, aj vilken träningsvärk jag har. I kväll kör jag styrka/core!
Är hittills nöjd med mig själv den här veckan. Har kommit i gång med bra mat och rörelseglädje! Nu fortsätter vi så för....

Nu räknar vi ner här hemma, 25 dagar kvar till resa.....
ska bli UNDERBART!

KRAM
CC

2 kommentarer:

  1. Hej CC det var CC här:)!
    Visst gick denna sommaren fort ockås. Och nu är det en nytermin och allt.

    Njut kvällen!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Japp njutit har jag, i form av träning :D
    Kram

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!