torsdag 27 januari 2011

ANDRA BULLAR

Vet inte om jag är helt tom i bollen eller om jag omedvetet försöker utmana mig själv men idag ställde jag mig och bakade bullar och två sorters kakor när jag kom hem från jobbet. Rena kamikazeuppdraget kan tyckas men det gick hur bra som helst. Jag har ju två barn som gärna äter upp smeten som tur är! Tur jag har bra karaktär just nu för mina bullar är ljuvligt goda. Dom tar sin lilla tid att göra också efter som dom har mycket jästid. 2x45min sen bakas ut och sen 1 timma till!

Usch just nu känns det som om kroppen har stannat upp och inte vill ner mer kilon......men jag vet ju att är så här men man vill ju bara rasa ner. I dag sätter jag i alla fall punkt för vecka 2. Jag är stolt över mig själv. Ju mer jag analyserar hur min syn på mat såg ut innan jag startade det här desto mer vet jag att denna metoden är den rätta för mig. Det sista hade jag verkligen en destruktiv syn till mat. Äta fort och mycket. Hann aldrig känna om jag var mätt. Jag kanske inte åt en massa onyttig mat men jag njöt aldrig av den! Jag saknar nog mer ett glas rött vin på lördagkvällen än maten. Det ska blir både spännande och skönt att börja lära sig äta igen, på rätt sätt! Fast nu är det 6 veckor hårdkörning kvar, hoppas jag i alla fall men om det ska fortsätta i den här takten så tar det nog längre tid än vad jag hade hoppats på. Nu har jag i alla fall bokat in en tid med min coach för en mätning igen.
Vi har fått en uppgift, att göra ett collage över min målbild. Hade väl inte tänkt att lägga ut den här egentligen men det var visst NÅGON som tyckte jag skulle göra det så jag bjuder väl på eländet.....
Ni är själva fria att tolka den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!