tisdag 25 januari 2011

KÄRLEKEN BLOMSTRAR!

Nu börjar verkligen vårkänslorna komma krypande. Så himla härligt när man märker att solen faktiskt värmer och att man hör fåglarna kvittra ute! Nu längtar jag till att det ska bli barkmark så jag kan införliva min dröm....att börja löpträna. Jag kommer förmodligen få äta upp att jag skrev det där men jag hoppas verkligen jag ska lyckas med det! I dag slutade jag tidigt, åh så skönt tänker man men så himla glamorös är ju inte det precis. Har agerat både hembiträde och chaufför hela eftermiddagen. Kvar på schemat för idag står träning. Är egentligen totalt osugen men det är då man får ta sig i kragen och gå i alla fall.

Min blogghörna!

Plättar i luften. En favorit hemma hos mig!

I dag kom sonen hem från skolan lyckligare än någonsin. Han hade fått sin första kärleksförklaring från sin flickvän som han haft ett stadigt förhållande med sen i augusti!
Verkligen världens vackraste grej och dom är bara åtta!! år!. Så nu blir det första biodejten för honom. Tur hennes föräldrar ska med :)




mammahjärtat värker av lycka.....

Så var det ju det här med maten då.......jajamen funkar fortfarande fint men är i en liten svacka nu känner jag. Längtar inte efter mat eller så utan är bara TRÖTT hela tiden. Ser till att dricka mycket vatten så inte hjärnan stannar men det är väl all omställning i kroppen. Motivationen är det inget fel på i alla fall. Vet att jag har en massa roligheter att se fram emot framöver och bara det peppar ju en rätt bra!

Ha en skön vecka, det ska jag i alla fall ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!