lördag 15 januari 2011

SKÖNA LÖRDAG



Dag 2: Jo tack jag mår bra. Fick däremot gå och lägga mig i går vid tio för då höll jag på att hungra ihjäl!!!! Men vaknade vid åtta i morses och kände mig som vanligt igen. Puh!!!
Dagens gourmetintag har hittills bestått av vanilj till frukost (helt ok, kan nog låtsas att det är vaniljfil jag äter) och blåbär till lunch. Den var supernice. Lite som smält blåbärsglas (jaja man måste ju inbilla sig det liiiiite i alla fall)

Ranunkler är verkligen en favoritblomma!

Annars då? Jo tack i dag har jag varit och införskaffat lite hortensia och orkidéer till hemmet samt lite andra vårblommor bl.a underbara ranunkler! Lite våriga kuddar får bli ett framtida projekt! Kanske skulle prova mig på att sy några.......är lite för snål för att köpa svindyra kuddar. Fast om någon vill ge mig så är det försås okej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!