fredag 14 januari 2011

NU KÖR VI!!!

Jaha.....det var bara att inse fakta. Jag är inte gravid eller nyförlöst längre. Det var snart 6 år sedan min sista bebis lämnade min kropp men ändå så har jag fortsatt i samma anda och trott att jag nog inte kan väga så himla mycket.......Jag tycker ändå jag varit duktig i höst med min kost men jag trodde verkligen inte mina ögon när jag gjorde min invägning. Jag visste det skulle vara högt men det var faktiskt 6 kg mer än vad jag själv trodde.
Efter att jag kämpat på egen hand hela hösten och det tyvärr inte gett det resultat jag önskade så har jag nu tagit det drastiska beslutet att gå med i xtravaganza. Det kommer innebära hårt jobb med många utmaningar men andra har ju klarat det så varför inte jag? Gå ner har ju inte varit mitt problem utan det är väl snarare att hålla vikten som är det svåra och det är ju det som dom lovar att hjälpa mig med. Att det handlar om livsstillsförändring!
Jag lovar att lägga upp lite bilder på mig själv........iiiuuuu hoppas jag inte säger för mycket nu.......men ni får allt vänta tills det finns lite resultat att visa.
I sommar är det jag som INTE ska SIMMA I VASSEN!!!!

I maj är det 10 år sedan vi gifte oss och nu är det dags att hitta tillbaka till bröllopsformen helt enkelt.
Kolla in klippet xtravaganza det inspirerade i alla fall mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!