måndag 3 januari 2011

DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN DÅ!

Då var det dags igen. Tillbaka på jobbet efter sköna dagar av ledighet som innebär att ta dagen som den kommer samt att sova ut på morgonen.

Det sistnämnda fick jag dessvärre sota för idag när jag har vänt totalt på dygnet. Kunde verkligen inte somna i går. Fick nog inte mer än dryga fyra timmars sömn till slut. Känns extra tungt när klockan ringer kvart över sex då. Barnen var inte heller lätta att få upp. Tur att vi bara har två dagar kvar att passa tider på innan vi beger oss till Sälen på söndag. Ska bli så nice med lite fjälluft och låååååånga härliga backar att åka i. Inser att jag nog behöver powerboosta mig med lite nyttig mat och motion nu!

Nu ska jag krypa upp i soffan med sonen och se sista halvan av första Harry Potterfilmen, mysigt värre!

Ha en lovely kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!