onsdag 19 januari 2011

Oj oj oj. Vilken tröttmössa jag har på huvudet idag. Inser att jag minst behöver 7 timmars sömn varje natt, gärna mer! Funkar inte att komma i säng sent. Tur jag slutat tidigt idag så jag kan lägga mig på soffan några minuter innan jag måste röja upp allt här hemma som jag snällt lämnade till mig själv i går, eftersom jag ändå slutade tidigt idag........Läxa: skjut inte upp saker till i morgon!!!!

I dag blir det äntligen lite träning igen. Nu är det faktiskt hög tid att börja slipa på golfformen inför seriespelet som börjar i maj. Jag är väldigt glad över att mitt träningsställe Form har inlett ett samarbete med vår golfklubb. En dag i veckan är ett pass till för oss som vill hitta lite styrka på rätt ställe. Hoppas på att kunna få till lite längre slag i år och då krävs lite teknik och styrka helt klart!

Nu längtar jag verkligen efter golfsäsongen!

Nej då jag har inte gett upp bara för att jag inte skrev något inlägg i går. Det går fortfarande HUR BRA SOM HELST med mitt soppätande. Hungerkänslorna har i princip försvunnit helt nu vilket är toppen däremot har tröttheten smygit på i stället. Förmodligen är det ketosen som slår in på allvar nu men det känns ju bra, då är jag på väg åt rätt håll!
I kväll ska äntligen i väg på mitt första gruppmöte med xtravaganza. Ska bli spännande att möta alla andra goa människor som tänkt att ta samma väg som jag i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!