måndag 31 januari 2011

FABULOUS!

Bild: Hunkydory.se

Har ju funderat lite på det här med en bra belöning för min viktresa. Jag är verkligen inte i mål än men drömma kan man ju alltid. Min goa lillasyster tar ju studenten i juni och då ska jag verkligen köpa mig en snygg klänning och nu tror jag att jag har hittat den! Ursnygg är den här klänningen från Hunkydory. Den finns i flera fina färger så det blir en svårt val.....
Nu är det väl bara att börja spara lite pengar också för jag misstänker att denna vackra skapelse inte är gratis!

På onsdag är det första invägningen. Då har jag nästan kört på i 3 veckor. Ska bli spännande att se vad som hänt. Något har ju hänt i alla fall för fler och fler plagg går att få på. Väldigt positivt. Just nu är det jobbigaste denna muntorrhet som jag drabbats av. Är konstant torr i munnen oavsett hur mycket vatten jag än dricker. Men lite åkommor ska man väl drabbas av så att man aldrig någonsin ska behöver göra den här resan igen för det har jag VERKLIGEN sagt till mig själv att det här är sista gången jag ska behöva göra något så här drastiskt. I framtiden ska jag göra dom rätta valen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!