söndag 16 januari 2011

ÄNTLIGEN!!!!

Äntligen!! som jag väntat och säkert flera med mig! Vi passade på med att "värma upp" med de gamla avsnitten nu när vi var i Sälen. Det är ju en massa som man redan glömt och en del är lika roligt nu som när man såg det första gången. Sjas Ove är nog ett av de bästa replikerna förra säsongen. I dag gäller det att få barnen i säng i tiden så friden råder för klockan 20.00 smäller det. Då tänker i alla fall jag sitta uppkrupen i soffan med en god kopp te och bara njuta, skratta och le!
Som vi längtat!!! Välkomna tillbaka in i tv-stugorna!


Dag 3: Jag ska försöka att varje dag uppdatera hur det går med min viktresa. I dag gick jag och tränade.Körde 45 min Easy Line. Var lite rädd för att jag typ skulle däcka i hop på passet i brist på kaloriintag med det gick riktigt bra. Vågade inte riktigt köra fullt ös men tror jag hittade en gyllene medelväg. Måste verkligen rekommendera det här för folk som inte annars gillar att träna i grupp. Passen hittar ni på Form . Ett träningsställe som jag verkligen trivs super med! Det är också därigenom jag kör mitt xtravaganza upplägg.
I dag har det verkligen gått hur bra som helst. Är faktiskt lite nervös för hur morgondagen ska bli när jag är tillbaka på jobbet. Det är faktiskt lättare på helgen när man kan styra sina mattider mer själv. Sova länge = sen frukost, sen lunch middag i mer vanlig tid. Med andra ord inte lika många timmar mellan målen. Börjar fundera på att sluta äta "frukosten" hemma utan ta den på jobbet i stället.....
Vatten dricker jag hiskeliga mängder av. Är snart rädd att spricka av allt vatten. Smaksätter det gärna med äpple, citron eller som idag, basilika.
Hittade ett par jeans i garderoben som INTE gick att knäppa så dom får bli mitt första mål!
Tar hursomhelst och klappar mig på axeln för nu har jag genomlidit 3 av 56 dagar med soppor :D. Bara 53 dagar kvar nu då!!!! POSITIVA TANKAR!!!!

2 kommentarer:

  1. Heja dig, vad målmedveten och fokuserad du verkar vara!! Det kommer gå superbra, även om det kommer vara jobbigt, kan nån - kan DU! Stor kram och lycka till, heja heja!
    /Anna Ågren

    SvaraRadera
  2. Tack snällaste Anna! Jag får väl tänka på dig om humöret tryter för positivare människa än dig får man leta efter!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!