tisdag 22 mars 2011

18.00 HOS MIG!

Barnen var mycket nöjda med sin fina uppläggning för kvällen!


Vi är typ världens tråkigaste föräldrar just nu, båda äter enbart shakes/soppor. Eftersom det ska bli lite roliga för barnen så får dom själva vara med och göra sin egen veckomeny med mat. Viss kriterier finns ju så klart och det gäller ju att göra det så roligt som det går för dom och så enkelt som möjligt för oss så klart! Men snart mina vänner.......jag säger bara
3 DAGAR KVAR!!!!
I dag var jag och Smilla och handlade mat och då bjöd dom alla på våfflor med glass och sylt på. Jag älskar våfflor men inte ens det tilltalade mig, blev inte det minsta sugen ens.....betyder detta att jag är på väg åt rätt håll?

2 kommentarer:

  1. Du är verkl.på väg åt rätt håll kvinna :), det e ju det jag sagt hela tiden!!!Önskar att jag hade din disciplin alltså, give it to me baby ;), aha aha...

    Hur går det för mannen då?Bilder på han också sen då ;), mo hahaha.

    Klart barnen ska få önskemeny när föräldrarna kämpar med sitt!!!
    /KRAM FRÅN EN DAM ;)

    SvaraRadera
  2. I give to you baby aha aha....
    Nä han tog ju såklart inga förebilder...... så han får skylla sig själv :D

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!