söndag 20 mars 2011

INREDNINGSDAGS!


I går ägnades halva dagen till STORA inköp på Ikea. Inte till mig själv denna gång utan till min kompis Lotta som ska pimpa lite på sin salong eller själva verket deras kontor. Jösses vilken fullastad bil vi åkte hem med! I dag börjar det roliga......INREDA, SKRUVA OCH MONTERA.
Om det är ok för ägarinnan så kanske det kan komma lite före och efterbilder här senare.........


Nu räknar jag ner! Bara 5 ynka dagar kvar av soppätande på heltid!
Hade ju en riktig svacka häromdagen men ju känns ju målet helt galet nära! Inte känns det jobbigare heller när solen strålar ute och man ser hur snön långsamt smälter bort. Detta måste ha varit den längsta vintern jag någonsin varit med om! Jag älskar vintern men våren slår nog allt. Just nu längtar jag efter att få sätta fingrarna i jorden och bara gräva och greja i trädgården. Ägnar en del tid åt att leta inspiration i tidningar och på nätet. I år tänker jag köpa en ny doftpion i alla fall och jag vet att det kommer att bli annat smått och gott också. Har nämligen planer på att att fixa en ny uteplats i trädgården i år om tid finns. Det lär ju bli en hel del målande också eftersom vi ska byta en fasadsida i år igen.

HA EN UNDERBAR DAG I SOLEN!

3 kommentarer:

  1. Åh va härligt att se slutet! Eller rättare sagt: BÖRJAN! :) Du är min stora förebild och jag har varit nära att ge upp, men tänker då att "om du klarar det, så kan jag också klara det!" Superbra jobbat Cathrine!!!
    Visst är det härligt med vårens antågande! Jag håller också på att planera för vårens trädgårdsprojekt! Kram Vicki

    SvaraRadera
  2. Åh Vickis om du känner dig nere så slå en pling så peppar vi varandra. Nu har jag snart klarat 70 dagar så kommer klara det här galant!!!!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Aha, nu bidde hon inredare hos frissan också, då kanske jag kan spana in det på onsdag ;)...

    Nedräkningen e ju alldeles underbar, gu vad sköj för dig!!!Hoppas det kommer funka lika bra när du börjar att äta mat igen, antar att det är i liten skala till en början.

    THE WINNER TAKES IT ALL ;) ;) ;)!!!
    /KRAM

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!