tisdag 15 mars 2011

GLÄDJERUS!



Astrid Lindgren har så fantastisk många härliga figurer men Madicken är nog en riktig favorit. Vilken lite flicka har inte beundrat hennes söta leende och hennes långa vackra hår.

JAG KÄNNER LIVET I MIG!!!

De senaste dagarna har jag fått så mycket komplimanger att jag snart inte vet hur jag ska tackla dom.......
Det var nog längesedan mitt hjärta var fyllt med så mycket värme och det tack vara ER!



Till helgen har jag ett spännande projekt på G. Kanske att jag kan dela med mig av det efter helgen och nej......... det har INTE med träning och vikt att göra men det kan nog räknas in i kategorin mental näring!

Förresten......om 9 goa dagar ska jag njuta av ett kokt ägg och keso.....det ni, vilken festmåltid!

1 kommentar:

  1. Vi sa ju Marabou.choklad-fest, inte ägg darling ;) !!!

    Nedräkning å återigen, FY BUBBLAN VILKEN RESA ;) !!!!HANG IN THERE CLIFFHANGER ;) !!!
    /KRAM

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!