onsdag 16 mars 2011

VÄLKOMMEN SOL!


Vilken strålande vårsol vi har ute! Nu väntar jag bara på den härliga vårvärmen.
I dag har jag äntligen fått ett par nya solglasögon. Kunde inte komma mer väl till pass än idag. Dom här har stått på önskelistan ett tag. Älskar RayBans klassiska aviator.
Tack snäll du som förbarmade sig över att jag behövde något snyggt och skyddande mot solen.

Var även och shoppade mig ett par nya jeans idag i stl 30" i midjan. Fatta, har ALDRIG fått på mig så små jeans tidigare. Lyckan är ofattbar!!!!!

Nu blir det tårtbak här idag igen för i morgon fyller prinsessan 6 år och ska bjuda sina dagiskompisar på just tårta!

4 kommentarer:

  1. Kul å shoppa loss nu då ;), strl 30 är ju görbra, gudars, jag vill också, smitta mig, snälla ;) !!!
    /KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja för mig är det kanon iaf, vi ser ju alla olika ut och jag är ett riktig päron! Smitt smitt, host host, tror nog att du också kommer i den strl va????

    SvaraRadera
  3. Päron x 2, me too...undra vilken frukt man egentligen vill vara ;) ???Hoppas din smittat, smittat mig rejält innan sommaren, för vassen vill jag inte bada i alltså..tvi tvi.

    Beundrar ditt tålamod å disciplin. Jag har stor svacka å vet ej hur jag ska komma ur den alltså. Svårt när man en gång börjat å nalla på barnens rostade bröd m.m ;)...kan inte stå emot helt enkelt. Hoppas som sagt att vinden vänder!!!
    /KRAM

    SvaraRadera
  4. För min del hjälper den mentala träningen jättemycket, att våga säga nej, men det är väl det som varit grejen för mig med det här att saker ska sluta att åka in i munnen utan att man tänker på det. Som ex. när man bakar och får ngt på fingret och vips så är det i munnen och så tar man lite till och lite till osv.....
    Ät var tredje timma så du aldrig hinner bli sugen där emellan, det ska jag jobba hårt med nu framöver!!!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!