lördag 26 mars 2011

GOD MORGON!

Bröd från croonas bageri!

Vet inte om det är all energi som fylls på i kroppen just nu men det känns som om jag är piggare än någonsin. I dag till exempelt vaknade jag redan kl. 6.36. Trodde inte det var sant när jag kollade in klockan. Efter flera försök att somna om insåg jag att det är lika bra att gå upp. Som tur var fick jag sällskap av min morgonpigga son. Eftersom jag ändå var uppe beslutade jag mig för att slänga ihop lite snabba frukostfrallor eftersom jag ändå hade jäst hemma. Smakade givetvis inte själv på dom men jag tycker det är så himla kul att glädja andra. Betyget från barnen var i alla fall högt och framför allt väldigt uppskattat!

I dag står det en massa på schemat. Vårstäd på Smillas förskola, shopping :) och släktmästerskap i bowling. Utöver detta så ska jag visst hinna med att äta sex gånger också. Bekväma bekymmer eller hur?

HA EN UNDERBAR LÖRDAG I SOLSKENET!!


2 kommentarer:

  1. Lovely saturday for a lovely lady ;)!!!

    SvaraRadera
  2. Åh va gott det ser ut! "Snabba frukostfrallor" säger du, går det snabbt att baka dem alltså? Isåfall tar jag gärna receptet tack... :)
    Vicki

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!