onsdag 2 mars 2011

DET NÄRMAR SIG!!!!


I dag kan jag med stolhet säga att jag är så himla bra!!! I dag var det dags för vägning igen. Nu har det snart gått 7 veckor sedan jag startade igång med Xtravaganza. Även om jag tycker det går trögt på vågen ibland så inser man ändå att man faktiskt gör ett bra jobb. Jag har inte fuskat en enda gång under dessa sju veckor. Träningen har jag kommit i gång med riktigt bra tycker jag.
Jag måste återigen slå ett slag för denna metod som jag tidigare har varit väldigt skeptisk över. Att göra det här i grupp med en toppen coach som finns där hela tiden är så himla bra. Sen att man vet att man har den hjälpen så länge man vill och behöver känns också superbra! Nu har jag bara 5 ynka kilon kvar innan jag är i mål och det har jag bestämt mig för att det ska gå på tre snabba veckor. Så i år möter jag våren i en smalare, snyggare och mer vältränad kropp.
Det jag har lärt mig under dessa veckor är att inget är gratis men om man är tillräckligt motiverad och vill något så kommer det att gå toppen!!!!

6 kommentarer:

  1. Marie Alexandersson3 mars 2011 kl. 19:19

    Här går det undan, så nu vill JAG iaf ha lite bildbevis ;)..eftersom vi inte träffas så ofta ;)....Now it is up to you my friend...

    Har du även mätt dig eller bara vägt dig, måste ju hänt flera storlekar i kläder eller?HUR KUL SOM HELST, KLART DU KIRRAR DE SISTA KILONA OCKSÅ!!!!

    /KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska ta tag i det här med bild, har bett mannen om hjälp. Jag tog ett kort samma dag jag startade, inget man är stolt över precis.....
    Får väl snygga till mig lite i helgen och ta ett foto.
    Kram på dig själv snygging :D

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot detta ;)...själv kör jag med ett koncept med kombinerat små mellanmål å en lagad middag per dag samt shakes, vitaminer och fibertabletter...går bra, går inte ner så fort med kilona utan centimetrarna istället...men jag har inte så god karaktär som dig å har det gott både fredag å lördag jag ;)...

    Alla måste hitta sitt koncept !!!
    KRAM PÅ DIG IGEN SNYGGO :) !!!

    SvaraRadera
  4. Absolut, detta är INTE det roligaste sättet men är man desperat så är man :D
    Låter spännande det du håller på med....är det genom ngt du kör det här??

    SvaraRadera
  5. Det heter Herbalife...å funkar bra, inte så många kilo som jag sa, 2 kg på 3 veckor, men däremot 35 cm runtom mina ljuvliga kroppsdelar ;)...Äter man för mkt mat så känner magen av det direkt, så det e ju bra på ett sätt. En unnardag i veckan, blir lätt att det blir lite både fredag å lördag, men det känns som om det är helt ok. Jag fikar inget längre, dricker vatten, äter inget bröd m.m...Hittat ett koncept att lära sig tacka nej på vardagarna till alla smaskigheter å njuta desto mer på sin unnardag :) !!!

    Frågan är bara hur man får sin kropp att förstår att dallret ska bort å det fasta fram ;)...

    KRAM

    SvaraRadera
  6. 2 kg på 3 veckor är ju jättebra!!! Det är som du säger, det gäller att kunna säga nej och göra de bra valen! Även bra att inte stirra sig blind på vågen utan att använda måttbandet. Vad beträffar dallret......same problem här men träning är nog tyvärr det enda botemedlet där......

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!