söndag 13 mars 2011

FÖRR OCH NU

Här kommer dom då slutligen, bilderna på förr och nu...... Det är inte helt lätt att lägga ut dom här så här... för dom gamla bilderna mår jag verkligen inte bra över att visa egentligen. Det känns fortfarande väldigt jobbigt när jag tittar på dom. Man undrar hur det kunde bli så där, hur kunde jag låta det gå sååååå långt. Nu måste jag klara av att se framåt mot mitt nya liv där jag ALDRIG någonsin kommer att se ut så där igen. Genom att sätta detta i offentlighetens ljus så måste jag också upp till bevis, att jag klarar att hålla min nya livsstil. Jag har ju så mycket att se fram emot nu till ex. Portugal i höst. Tänker inte fläska omkring i bikini då minsann utan kunna njuta i stället. Jag har fortfarande några få kilon kvar och även om det nu börjar bli tungt och jobbigt att bara dricka soppor/shakes så är beställningen gjord. Jag ska i mål och det finns inga alternativ. Två ynka veckor kvar innan jag får njuta och god och nyttig mat.



Nu bilden känns bäst att lägga överst......


för det här vill jag helst glömma.........

Snart får det bli shopping av då jag återigen bara få gå omkring i tajts. Denna gång är det ju iof för att alla byxor har blivit förstora, tidigare var det för att dom blivit för små!

ÅTERIGEN, TACK ALLA NI SOM TROR PÅ MIG!!!

8 kommentarer:

  1. Du är skitsnygg! Bra jobbat! Luggen är fin med :-) Tycker iof att du alltid varit fin. Det är inte alltid bara det yttre som avgör om människan är vacker du vet :-) Insidan räknas mer <3
    Men såklart är det jätteviktigt att trivas med sin kropp! Du har goda förutsättningar för att lyckas hålla dina mål.
    Stora kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Ica....du gör mig tårögd.......<3 Du är verkligen en SANN VÄN!!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiska bilder, vilken förändring. Söt har du alltid varit, men nu överträffar du dig själv. Pingla!! Kramar från Anna Ågren

    SvaraRadera
  4. Käre vän ;)!!!
    SÅ FIN DU ÄR!!!!
    Sitter här med ett leende som aldrig slutar le å småfnissar för mig själv hur glad jag kan känna mig för DIN skull (konstig känsla när man liksom inte ens känner varandra eler har träffas så mkt öga mot öga). Men som jag skrivit tidigare så känner man bara MER för vissa som om man träffat varandra tidigare i livet ;)...

    Din karisma utstrålar så mkt glädje, lycka å nyfikenhet, det syns ngt speciellt i dina ögon. Fortsätt vara du, det är bara du bäst på å lova ta hand om dig å dina närmsta å käresta.

    Holy smoke, avslutar med ett gott leende igen här hemma ;).

    STORA BAMSEKRAMAR!!! Å VASSEN:SLÄNG DIG I VÄGGEN ;) !!!

    SvaraRadera
  5. Ni är så UNDERBARA!!! Tårarna rinner ner för mina kinder... och orden räcker inte till. Önskar jag kunde ge er 1000 och åter 1000 IRL kramar!!!!

    SvaraRadera
  6. Fy fan vad bra jobbat Catrine! Go go go...upp till stan och shoppa!!

    SvaraRadera
  7. Har alltid tyckt att du varit vacker! Men om du mår bättre med ditt yttre nu så mår du även bättre med ditt inre och det är det som räknas. Fantastiskt bra jobbat!!

    SvaraRadera
  8. Tack snälla söta du Johanna. Dom orden värmde! Som sagt jag mår nog bättre inombords nu också. Det är en stor vinning!

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!