söndag 27 mars 2011

LÖPARPREMIÄR!

Kanske kan det bli någon löpartur i sanden på semestern i höst. Det ser ju alltid så himla härligt ut!


Hade en fantastiskt trevlig dag i går om än fullspäckad! Hittade lite nya kläder på stan också. Väldigt kul nu när man till och med kan hitta jeans på VeroModa utan problem. Dom har ju annars så himla små byxor, har jag i alla fall tyckt tidigare :)

Fick en så härlig ingivelse när jag gick på stan i vårsolen. I dag var det dags! I dag skulle jag snöra på mig löparskorna och prova att ta en löptur. Lite nervös hur det skulle gå var jag så klart. Nu pratar vi om tjejen som typ har haft problem att springa det blåa spåret på Mösseberg. Det är 2,5 km och helt flackt. Det har ALDRIG varit smärtfritt för mig att springa dom få kilometrarna. Egentligen gillar jag bäst att springa på underbara Mösseberg men eftersom det fortfarande är skidspår där så var det bara att ge sig ut i offentlighetens ljus och springa där folk kan se mig. Eftersom vi bor på Mössebergssluttningen så innebär det att backar är oundvikliga.
Chockande nog så kändes det hur bra som helst! Jag sprang knappt 4 km på lätta ben. Helt otroligt! Det värkte inte i bröstet, benen blev inte stumma utan jag bara njöt hela vägen!
Att 18 kg kan göra sådan sjuk skillnad!!!

Hur jag känner i kroppen i dag med go träningsvärk efter BodyPump, löpning och 2 timmars bowling kan vi ju diskutera däremot men den värken tar jag gärna!

Nu blir det till att ladda om för några nya timmar i bowlinghallen då Smilla ska ha barnkalas där i dag!



1 kommentar:

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!