fredag 18 mars 2011

NYA TAG!!!

Snö i stora mängder var väl egentligen ingen som trodde man skulle vakna upp till idag. Inte så uppmuntrande precis. Verkligen inte vad jag behövde just nu då det har känns som om jag bara dissar allt vad soppor och shakes heter. Att jag längtar efter MAT! Det hjälper ju inte precis att vågen har krupit nedåt i myrfart det senaste heller. I går var jag riktigt uppgiven, och det var faktiskt första gången jag kände så under dessa nio veckor. Då är det tur det finns en livlina att ta till, att ringa en vän, eller snarare coach. Tack Linda att du fick mig att förstå vad det hela handlar om! Jag har ju ett mål med det här och börjar jag redan nu tänja på gränser så kommer jag att fortsätta göra det sen med annat också! Så vi beslutade att jag kör en vecka helfart till som vi hade bestämt.
Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen i dag igen. Så himla dumt vet jag men.......




GLÄDJEYRA!!! Nu har det äntligen smällt till och nu är det plötsligt bara 1,4 KG KVAR!!!! Nu känns plötsligt inga hinder för stora och angående den stora mängde snö som ligger på marken........VI BOR I ALLA FALL INTE I JAPAN!

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!!!!

3 kommentarer:

  1. Amazing Grace, good work, värt dagens ros av mig ;) !!!
    /KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad vore dagarna utan dig Marie <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Kanske skulle bli pepp-coach, ny lovande karriär ;)...

    HA EN BRA HELG !!!!
    /Kramiz

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!