lördag 5 mars 2011

FIN LITE TOA

Vår lilltoa på första våning är under all kritik. Väggarna är sliten våtrumstapet med en massa hål i, handfatet är sprucket osv osv. Är så himla sugen på att göra om där inne och nu har jag hittat en perfekt bild att visa min man för lite inspiration. Problemet är väl att få det gjort för så fort våren är här på allvar så är det ju utomhus som gäller och där håller vi ju på med fasadbyte och tilläggsisolering så jag får väl drömma om en renoverad lilltoa ett tag till.....

Ett annat golv får det bli här annars
helt i min smak.

1 kommentar:

  1. Najs!
    Å den där korgen bör flytta in på min toa snarast! Hur länge har jag letat efter en sån då? Kramis och lycka till med att snacka in den renoveringen :-)

    SvaraRadera

SMÅ SÖTA ORD ÄR ALLTID VÄLKOMNA!